کراتینین می رسد 800 با نفریت لوپوس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتینین می رسد 800 با نفریت لوپوسکراتینین می رسد 800 با نفریت لوپوس

کراتینین می رسد 800 مبتلا به نفریت LúpicaSi کنترل نمی موثر، لوپوس می تواند بسیاری از ارگان های حمله، در حالی که نفریت لوپوس یک بیماری است که در آن کلیه ها در کراتینین 800 درگیر lupus.La معمولا نشان می دهد ESRD است. بیماران باید چه با کراتینین 800؟

همانطور که توسط nephrologists معرفی، بیماری کلیوی می تواند فکر به پیشرفت در مرحله اورمی هنگامی که سطح کراتینین سرم بیماران افزایش می یابد تا 450 umol / L یا más.Para نفریت لوپوس بیماران، اورمی باید انواع عوارض جدی شود . بنابراین، بیماران باید درمان فوری برای تداوم زندگی خود را بلافاصله کنند.

دیالیز یک درمان معمول که می تواند به کاهش کراتینین بالا 800 با کارایی و سرعت نفریت لوپوس کمک کند، چرا که دیالیز خوب در از بین بردن مواد مولکولی کوچک است و کراتینین تنها کوچک مولکولی است. با این حال، هیچ کس می خواهد به رها کردن کلیه خود را و شروع به دیالیز مگر اینکه آنها هیچ روش برای صرفه جویی در کلیه ها.

اگر کراتینین بالا 800 توسط ادم ریوی، فشار خون بالا مقاوم، مشکلات قلبی، یا سایر مشکلات خطرناک همراه، بیماران پیشنهاد برای شروع دیالیز بلافاصله.

در واقع، این هنوز نفریت لوپوس بهترین گزینه درمان به نام تصفیه sangre.Se از جمله همودیالیز، hemofiltration، جذب ایمنی، CRRT، و غیره. این درمانها می تواند نه تنها کراتینین و سایر مواد زائد از بدن از بین بردن، اما مجتمع ایمنی بدن نیز از بین بردن. بنابراین به نفریت لوپوسی می تواند به خوبی انجام می شود.

اگر کراتینین بالا 800 تنها مشکل خطرناک است، بیماران نفریت لوپوس ممکن است برخی از درمان های دیگر را امتحان کنید برای نجات کلیه های شما. آلودگی درمان خون روشن است درست مثل درمان، و می تواند بخشی بیرون زده از خون به عنوان هیچ تصفیه خون پاک و بازسازی ساختار فیلتراسیون کلیه است. در حالی که مواد بیشتری کلیه حذف زائد سوخت و ساز، سطح کراتینین بالا به طور طبیعی کاهش خواهد یافت.

برای بهترین اثر درمانی، شما همیشه باید اطمینان حاصل شود که شما در حال بدست گرفتن طرح درمان مناسب است.





:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: